Intrebari frecvente


Care sint documentele necesare pentru aprobarea imprumutului?

Pentru solicitarea unui credit rapid de la Ban Credit, aveti nevoie doar de buletinul de identitate valabil.

Pot avea mai multe imprumuturi de la BanCredit?

Da! Ban Credit ofera posibilitatea de a avea mai multe credite concomitent.

Cum solicit primul imprumut?

Simplu. Daca a survenit nevoia de un microcredit si ai acces la internet fie pe un smartphone, o tableta sau un calculator.

Toate imprumuturile de la Ban Credit pot fi solicitate online pe site-ul Ban Credit sau in oficiul nostru.

Cum se incheie contractul?

Simplu. Completezi cererea online, iar noi te contactam cind iti este comod.

Cum aflu soldul imprumutului meu?

  Usor

Ce suma a imprumutului pot obtine?

Suma imprumutului: de la 1 000 pina la 40 000 lei.

Care este suma maxima?

Suma maxima disponibila pentru un imprumut rapid este de 40 000 lei.

Aceste sume pot fi disponibile oricarui client cu un istoric bun de creditare. Nu trebuie sa uitati insa ca valoarea creditului depinde si de veniturile solicitantului.

Care este perioada maxima de rambursare?

In functie de suma solicitata/aprobata, imprumuturile Ban Credit pot sa aiba perioada de rambursare de 30 zile pina la 12 luni.

Cu cat suma este mai mare, cu atat si termenul de rambursare poate fi mai mare, dar nu mai mult decat cel stabilit in contract.

Unde solicit un imprumut de la Ban Credit?

Poti lua un imprumut de la Ban Credit in urmatoarele moduri:

- ONLINE pe site-ul: www.bancredit.md;

- Prin SMS, daca esti client existent;

- In oficiu Ban Credit, care se afla pe adresa str. Petricani, 21/1, mun. Chișinău, R.Moldova

Unde primesc banii?

Unde vrei tu, dar numai dupa ce ai aprobarea imprumutul de la Ban Credit.

Banii iti pot fi pusi la dispozitie:

1. fie la banca indicata de Ban Credit;

2. fie intr-un cont bancar indicat de tine; il poti alege, mergand in contul tau la www.bancredit.md  si adaugand contul IBAN unde vrei sa primesti banii.

Cine poate imprumuta?

Orice adult rezident in R. Moldova poate aplica pentru un imprumut Ban Credit.

Unde pot achita creditul?

Poti achita creditul  in oficiul BanCredit sau la una din filialele BC "Victoriabank" SA sau BC ProCredit Bank SA. La fel, poti achita creditul la orice terminal QIWI din tara. Pentru achitarile la banca este OBLIGATORIU sa prezinti contractul de imprumut si buletinul.

Poate alta persoana sa achite creditul in locul meu?

Orice persoana de incredere poate achita creditul. Pentru aceasta, ea trebuie sa cunoasca numarul contractului si sa detina buletinul de identitate personal.

Unde sint amplasate oficiile Ban Credit si adresa?

Adresa oficiului Ban Credit și programul de lucru al acestora pot fi accesate aici: http://www.bancredit.md/ro/page/contacts.html

Pot rambursa creditul anticipat?

Da, aveti posibilitatea sa rambursati creditul inainte de termenul indicat in contract. Pentru a afla suma exacta spre plata in cazul rambursarii anticipate va rugam sa contactati un reprezentant al companiei Ban Credit.

Ce se intimpla daca intirzii cu plata lunara pentru contract?

 Daca nu veti introduce plata la timp, va vom expedia o notificare prin care va vom aduce aminte de data platii. In cazul unei intarzieri compania noastra suporta pierderi si din acest motiv vom fi nevoiti sa va cerem sa achitati dobinda si penalitati de intarziere. In cazul in care intampinati dificultati serioase in rambursarea creditului va sfatuim sa ne contactati pentru a gasi o solutie optima in comun.

Pot depune o cerere pentru credit prin SMS?

Da, Ban Credit le ofera clientilor sai optiunea de depunere a cererilor de credit prin SMS. Acest serviciu este disponibil pentru acei clienti care au beneficiat in trecut de un imprumut de la Ban Credit sau care dispun de un credit activ, pentru care au achitat deja cateva rate lunare. Pentru a afla mai multe informatii despre acest serviciu va rugam sa contactati un reprezentant al companiei Ban Credit.

De ce mi-a fost respinsa cererea de imprumut?

Uneori se pot intilni cazuri de refuz in acordarea creditului, motivul fiind istoria de credit negative, sau alte motive.

Daca considerati ca exista o neintelegere in legatura cu respingerea cererii de imprumut –rugam sa ne informati, iar noi vom revizui cererea dumneavoastra.